Reklamácie a vrátenie tovaru

Zmenili ste názor?

Obdržali ste tovar a zmenili názor na jeho zakúpenie? Tovar nám môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní bez uvedenia dôvodu. Budete však musieť zaplatiť poštovné naspäť do našej kancelárie. Najneskôr do 14 dní od obdržania tovaru Vám vrátime cenu tovaru vrátane poštovného v plnej výške. Vrátená suma nebude však zahŕňať náklady na poštovné a balné za vrátenie tovaru. V prípade, že ste platili za tovar formou dobierky, budeme potrebovať číslo Vášho bankového účtu.

V súlade so zákonom sú lieky a ostatné prípravky určené na užívanie spolu s tovarom osobnej hygieny klasifikované ako tovar, ktorý po otvorení nemožno vrátiť a preto musí byť tento druh tovaru v pôvodnom neporušenom obale, nepoškodený a nepoužitý.

Odstúpenie od zmluvy môžete oznámiť telefonicky alebo e-mailom.

Tovar zasielajte na adresu:
Conetix, s.r.o.
Komáromi Kacza 28
94501 Komárno

Odpovede na najčastejšie otázky pre uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy sú k dispozícii tu

Pri odstúpení od zmluvy môžete použiť formulár na odstúpenie od zmluvy. Zašlite ho prosím emailom alebo ho môžete vložiť do balíka. Formulár je k stiahnutiu tu

Dostali ste poškodený alebo nekompletný produkt?

Ak pri preberaní tovaru od prepravcu zistíte akékoľvek nedostatky (porušený obal, nesprávny počet balíkov), odporúčame na mieste vyplniť reklamačný formulár, ktorý má dopravca k dispozícii.

Môže sa stať, že po otvorení balíka zistíte, že produkt, ktorý ste dostali, je poškodený alebo ste neobdržali všetky objednané položky. V takom prípade nás okamžite  kontaktujte, aby sme mali možnosť zariadiť prepravu poškodeného predmetu naspäť do našej kancelárie. Radi Vám zašleme kuriéra s náhradným tovarom na výmenu.

Niečo sme zabudli.. Aj nám sa môže stať, že zabudneme pribaliť produkt, ktorý ste si objednali alebo Vám omylom pribalíme iný. Prosím, nehnevajte sa  na nás ihneď, stačí, ak nám pošlete e-mail alebo zavoláte, radi svoju chybu napravíme a pošleme kuriéra s chýbajúcim produktom, resp. náhradným tovarom na výmenu.

Return Diagram

Prešlo 14 dní a došlo k poškodeniu produktu.

Produkty majú záručnú dobu určenú výrobcom, ktorá je zvyčajne 24 mesiacov alebo viac. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia produktu. Ak je poškodený produkt v záručnej dobe určenej výrobcom, zašlite produkt na našu adresu. Naša kancelária sa bezplatne do 30 dní od obdržania produktu postará o oprávnenú reklamáciu. Upozorňujeme, že poskytnutá záruka sa nevzťahuje na nedostatky, ktoré boli spôsobené bežným opotrebením, nesprávnym zaobchádzaním s tovarom, nesprávnym alebo nevhodným použitím, ošetrovaním, praním, sušením, mechanickým poškodením alebo vystavením netypickým podmienkam.

Reklamačný poriadok je k nahliadnutiu tu .

Ak si želáte vrátiť produkt, prosím dodržte nasledujúce pokyny: